Van: Gerard [mailto:g.m.hoogstra...@gmail.com]
Verzonden: vrijdag 29 november 2013 17:25
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] nototies

Bij het overzetten van Legacy 7 naar 8 ben ik alle notities kwijt.

Is dat ook de bedoeling? Of horen de notities alleen bij de luxe editie?

vr.gr.

Gerard

  _____

Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast! Antivirus

Nederlandse Legacy website:
http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy8):
http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:
http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

<<~WRD000.jpg>>

Antwoord per e-mail aan