Een van de vertalers schreef:

Ik heb een afwijkende feitzin in legacy7 gemaakt, en het bestand in 8 geïmporteerd. De afwijking is gewoon meegekomen, dus ik denk dat alles behouden blijft.

Bert

Antje schreef op 1-12-2013 15:39:
Vraagje, Als je de feitdefinities van leg7 van je bestand importeert, overschrijft hij dan de feiten van leg8 want als dat zo is, dan hoef je niets langs te lopen en behoudt je de oude feitzinnen.
Anders heb je wel dat probleem. Ik hoor graag of het mogelijk is de feitzinnen te overschrijven.

Met vriendelijke groet,

Antje
Voor info Zaanstreek zie WWW.Katerstede.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Phia van Mil [mailto:phiavan...@home.nl]
Verzonden: zondag 1 december 2013 13:44
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] feitzinnen

Wat ik bij nader bekijken in de Hoofd-Feitdefinitielijst naar feitzinnen blijken er tussen versie 7 en versie 8 duidelijke verschillen te zijn in definitie van de zinnen. Als ik de zelfde weergave hiervan weer wil hebben dan zal ik alle definities stuk voor stuk moeten vergelijken om dit te herstellen helaas.

Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast! Antivirus actief is.

Nederlandse Legacy website:
http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy8):
http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:
http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com