Medegebruikers,

Ik heb vandaag mijn legacy 7.5 overgezet naar legacy 8.0.
Nu blijkt dat mijn op data gesorteerde feitenlijst geheel is omgezet.
Het lijkt erop dat hij niet alleen op datum maar ook op feitnamen sorteert.
Het gevolg is dat er logica in de feitlijst verloren gaat.
B.v. was in 7, bevolkingsregister, beroep, woonplaats.
Nu beroep, bevolkingsregister, woonplaats
Ook na handmatig terug zetten en opslaan en dan  weer openen opnieuw sorteren
gaat het weer veranderen.
Verder vind ik het jammer dat er geen veld is bij gekomen voor de voorvoegsels
van de achternamen

M.vr. gr.

Wim F.