Van: T.Zelders [mailto:tzeld...@gmail.com]
Verzonden: dinsdag 17 december 2013 20:50
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Notities feiten

Marjolijne, dan moet je vast ergens een vinkje hebben vergeten te zetten. Theo

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 17 dec. 2013 om 16:05 heeft "Marjolijne" <kalk...@ziggo.nl> het volgende
geschreven:

Theo,

Ik heb niets geimporteerd. Als ik dan mijn data importeer komt die goed mee.
Bij de vraag daar of ik mijn feitdefinities wil importeren zeg ik ja, maar op
een rapport worden ze niet getoond terwijl dat in 7.5 wel het geval was.

Marjolijne