Beste,

Zojuist heb ik de nieuwste Update versie 8.0.0.367 geïnstalleerd.

Na het instaleren geeft het programma aan dat het gegevensbestand
geconverteerd moet worden t.b.v. de nieuwe versie en stelt voor om eerst een
Back-up te maken van het huidige bestand.

Uiteraard is dit een must en dat doe ik dan ook.

Na wat handelingen opent het programma dan in de nieuwste versie maar ik zie
dan tot mijn verbazing dat de gegevens van een oudere bestandsversie of
datum getoond worden.

Op deze manier gaan er veel, onlangs bijgewerkte, gegevens verloren en
moeten veel gegevens opnieuw bijgewerkt en ingevoerd worden.

Gelukkig ben ik dit voor en maak ik uit eigen initiatief al een back-up van
mijn gegevensbestand voordat ik de update van het programma download en zet
dit op een veilige plaats als reserve weg.

Als het programma bijgewerkt is naar de nieuwste versie en het programma
daarna zelf de geconverteerde back-up teruggezet heeft, plaats ik mijn
reserve Back-up er overheen en dan is gelukkig alles weer goed en heb ik de
laatste stand van de gegevens weer terug.

Dit benadrukt weer eens heel duidelijk dat het maken van een recente Back-up
uitermate belangrijk is !!!

Wie kent dit probleem ook en wat is de oplossing zodat dit in een keer goed
gaat.

Of? doe ik iets verkeerd?

Grt, Loed