Geen idee. Misschien is het usr-bestand om de één of andere reden
beschadigd?
Ik heb ook veel problemen gezien met het Gezinsblad, een herstel van de
rapportinstellingen kan even helpen. In de laatste Beta lijkt dit probleem
gerepareerd, maar er zijn weer problemen met Familysearch waardoor er nog
geen nieuwe build voor de gewone gebruikers beschikbaar is.
Evert

Op zondag 2 februari 2014 heeft Bert van Kootwijk <vank...@hetnet.nl> het
volgende geschreven: