Daar gebruik ik Total Commander voor. FTP is een van de vele mogelijkheden van
dit programmaatje, waarvan op korte termijn een nieuwe versie zal verschijnen.

Kees Hessels

Van: Pierre Ceusters [mailto:ceusters.pie...@skynet.be]
Verzonden: zaterdag 15 februari 2014 20:15
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Fw: unsubscribe

Beste vrienden,

Ik werkte vroeger met het programma Ipswitch WS_FTP 12 om mijn stamboom van
Legacy op het internet te downloaden aan te passen en opnieuw te laden.

Ik heb nu problemen daarmee  en het werkt niet meer goed het is ook allemaal
Engels.

Ik zoek nu een ander program om om mijn stamboom op het internet te plaatsen en
aan te passen.

Wie weet welk program  perfect en simpel is, en liefst in het Nederlands om die
taken te kunnen uitvoeren.

Dit moet niet echt gratis zijn dat mag maar moet niet. Ik wil een goed program
gewoon betalen.

Met vriendelijke groeten,

Ceusters Pierre

ceusters.pie...@skynet.be <mailto:ceusters.pie...@skynet.be>