Antje,
Er worden door Legacy alle doorgegeven en bevestigde meldingen opgeslagen,
van urgentie voorzien, en vervolgd.
Om te zien of jouw meldingen ook zijn vastgelegd is het (door de veelheid
van meldingen van alle vertalers uit de verschillende groepen)
niet doenlijk om ze terug te vinden zonder meer gegevens.
Kun je me de mails (met datums) van je meldingen terugvinden en doorsturen?
Dan wil ik proberen op te zoeken wat er mee is gedaan.
Stuur ze maar naar mijn Gmail-adres (tzeld...@gmail.com), dan hoef je niet
iedereen daarmee op te zadelen.
Theo