Albert,

Ik zou een feit huwelijk aanmaken en daar de foto aan koppelen. Dan wordt hij
wel meegenomen bij het huwelijk.

Marjolijne

Van: brunelmar [mailto:brunel...@hotmail.com]
Verzonden: zondag 2 maart 2014 0:20
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: RE: [Legacy-Nederlands] Foutje Legacy8 en huwelijksfoto

Beste Marjolijne,

Dank voor uw antwoord.

De gegeven oplossing is er één maar toch geen goede. Nu staat mij huwelijksfoto
bij mij maar niet bij mijn echtgenote. Als ze dat ziet is de wereld te klein...
 Speciaal nu men in België gaat beginnen met vrije keuze van familienamen. Als
er iets is dat samen moet zijn is wel het huwelijk.

Even zoeken hoe ik dat kan melden naar Amerika.

Bedankt alvast om mijn medestander te zijn bij dat probleem maar met een
antwoord van “het staat er gewoon” neem ik geen genoegen. Dat is er over.

Fijne dag nog,

albert