Goedenavond,

Ik gebruik sinds kort Legacy 8 deluxe en ben behoorlijk tevreden.

Ben de afgelopen tijd wat heen en weer gehobbeld tussen verschillende
programma's.

Mijn actuele, op Legacy geïnstalleerde database, mist veel
bronvermeldingsdetails. Deze heb ik echter in een oudere database nog wel.

Nu wil ik deze beide combineren, bij voorkeur automatisch. Gaat dus om
brondetails en wat aanvullende gegevens.

Ik wil graag van 2 naar 1 bestand, echter zonder er een puinhoop van te
maken.

Wil nu van het nieuwe en het oude bestand een copie / testversie maken en
deze dan combineren. indien alles goed gaat het oorspronkelijke bestand
verwijderen.

Ik heb nog niet helemaal de slag van Legacy te pakken, maar is deze
werkwijze een aanrader of een afrader ?

Wie durft me te adviseren ?

Met vriendelijke groet,

Jan Joost Sonneveld

Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy8):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

Antwoord per e-mail aan