Van Fred Kuipers <fredenal...@kpnmail.nl>
Datum: 19-10-2014  16:36  (GMT+01:00)
Aan Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp RE: [Legacy-Nederlands] complete stamboom kwijt

Beste Evert,

Helaas niets meer in de prullenbak.

Dus dat wordt opnieuw zoeken. En dan constant backup maken.
Gelukkig heb ik nog veel copien gemaakt van geboorte-, huwelijk- en
overlijdensaktes.
En maar geen andere directories gebruiken dan dat Lecagy aangeeft.

Dank voor je antwoord.
Fred