Van: Willy Janssis <willy.jans...@skynet.be>
Datum:02-01-2015  09:56  (GMT+01:00)
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Progama zit  vast

Goede morgen

Eerst en vooral een "gelukkig nieuwjaar"
Ik kom al heel vroeg dit jaar met een probleem , ik ben vorige week over
gegaan naar Legacy 8.
Gisteren was ik alles een beetje uit aan het proberen en is het progamma
vast gelopen op "Stammen" wat ik kan ik doen om het weer aan de praat te
krijgen.

Dank bij voorbaat
Willy