Volgens mij is dit al ooit als bug doorgegeven want ik zie geen reden
waarom hier de standaard ode niet naar het Nederlands vertaald zou kunnen
worden. Ships name kan natuurlijk niet vertaald worden, maar daar gaat het
hier niet om.
Gewoon een bugrapport insturen om meer kans te maken om dit gerepareerd te
krijgen.
Evert

Op dinsdag 28 april 2015 heeft Ton van Heusden <heusde...@zeeuwengevonden.nl>
het volgende geschreven: