Willy,
Ik ken twee manieren:
1- Maak een screenshot, eventueel met een programma als "SnagIt", en
sla dat op om het daarna in een e-mail te versturen.
2- Maak een afdruk, en scan die om dan de scan te versturen.
Legacy Charting zelf slaat de plaatjes alleen maar op in een eigen
bestandsformaat dat buiten Charting niet is op te roepen.
Theo