Er is een optie om een chart via e-mail te versturen maar bij mij werkt dat
niet.
Je zult dus eerst een pdf bestand moeten maken via publish of print (wel
opletten dat je de chart op één pagina krijgt dus een pdf printformaat
kiezen dat groot genoeg is (ik moest A0 kiezen om 6 generaties op 1 pagina
te krijgen)), daarna dat bestand als bijlage toevoegen aan een email.
Evert

Op zaterdag 13 juni 2015 heeft Theo Zelders <tzeld...@gmail.com
<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','tzeld...@gmail.com');>> het volgende
geschreven: