Van: Evert van Dijken <evert...@gmail.com>
Datum: 05-07-2015 14:14 (GMT+01:00)
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Re: Nieuw bestand aanmaken

Ja, dat is bekend en zo staat het ook in Wikipedia: "De feitelijke invoering verschilt van plaats tot plaats".
Ik begrijp niet goed waarom iederen zo uitgebreid ingaat op de invoering van de BS terwijl het in feite om het zoeken in Legacy gaat en daarop heb ik een antwoord gegeven. Als iemand een beter oplossing heeft dan zou ik dat liever zien dan al deze mail over de BS, maar goed ik kan er ook voor kiezen om geen antwoord meer te geven. Het is sowieso te warm om me hier verder druk over te maken.
Evert