Hoi,
Nog even voor de duidelijkheid ik doe het volgende;
Rapport -voorouders- rapport opties- afbeeldingen-afbeeldingsopties-
klein-vermeld titel, vermeld beschrijving, midden, gebruik datum,
geoptimaliseerde grootte.
Ik wil dus wel de datum bij de foto's maar niet tussen haakjes en niet
tussen de lijnen.
Hoop dat iemand de spoedig oplossing weet.
Met vriendelijke groet,
Louise

--
Stichting Aap kan uw Air Miles goed gebruiken, kijk op www.aap.nl !