Hallo,

Iemand enig idee hoe het kan dat ik in de namenlijst soms personen tegenkom
met (exact) dezelfde voor- en achternaam maar met verschillende RIN-nummers
waarbij slechts in één geval/bij één RIN-nummer gegevens als data en/of
partner en/of ouders etc vermeld staan en in alle ander gevallen alleen een
(of soms twee) bronvermelding(en) en dan ook nog in de categorie ‘feiten
overig’ ?

Meestal is betreft het 1, soms 2 extra vermeldingen in de RIN-nummering.
Maar ik heb zelfs een persoon met zes vermeldingen waarbij:

- in één geval netjes allerlei feiten (doop, overlijden, ouders alsmede
enkele handmatig toegevoegde feiten zoals woonplaats etc) vermeld zijn met
bijbehorende bronnen;

- in twee gevallen twee verschillende bronvermeldingen onder ‘feiten overig’
vermeld staan (gelet op een van de vermelde bronnen, voor mij een teken dat
ik deze persoon in deze twee gevallen handmatig  heb ingevoerd) en

- in de overige  drie gevallen één bronvermelding staat bij ‘feiten overig’.

In de eerst bedoelde vermelding waarin dus allerlei feiten met
bronvermelding goed vermeld staan, is de categorie ‘feiten overig’ overigens
leeg; zowel wat feitvermelding als bronvermelding betreft.

Met vriendelijke groet,

J. Geraedts