Van: Evert van Dijken [mailto:evert...@gmail.com]
Verzonden: woensdag 12 augustus 2015 15:19
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] klantnummer

Bij het opnieuw installeren op dezelfde computer gaat het licentiebestand niet
verloren, ik vermoed dus dat je ook de map Legacy hebt verwijderd of dat het
programma op een andere laptop of computer is geïnstalleerd, in het laatste
geval kun je het klantnummer opzoeken in de Legacymap in het bestand
Legacy8.Lic. (te openen met een teksteditor zoals bijv. Kladblok)

Als dit bestand echter helemaal verdwenen is dan zul je even contact op moeten
nemen met support (de gegevens vermelden waarmee je Legacy hebt besteld zoals
het e-mailadres waar het klantnummer de eerste keer naar toe is gestuurd).

E-mailadres support: i...@legacyfamilytree.com (in het Engels)

Evert

Op 12 augustus 2015 14:41 schreef Gerard Hoogstraten