1. Ik neem aan dat het om "mogelijke" problemen gaat?
Daar kun je per geval aangeven dat het geen probleem is. Als het irriteert
kun je dit ook uitzetten.
2. Je bepaalt zelf hoe je hier mee omgaat. Als je doodgeboren als voornaam
wilt gebruiken dan doe je dat toch gewoon? Er is ook een kindstatus
ongeboren geloof ik, dat zou je ook kunnen gebruiken.
Evert

Op maandag 12 oktober 2015 heeft Pierre Debecker <p.debec...@gmail.com> het
volgende geschreven: