Legacy kan alleen gekocht worden met een creditcard zoals al eerder
aangegeven. Zelf een creditcard aanschaffen, gebruik maken van een
creditcard van een kennis of ingaan op het aanbod van iemand in deze groep.
Er is geen andere oplossing via deze groep. Als dat geen oplossing voor jou
is neem dan contact op met supp...@legacyfamilytree.com
<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','supp...@legacyfamilytree.com');>. Dat moet
wel in het Engels. Behalve betalen met een creditcard of geld opsturen in
een envelop (beslist niet aan te bevelen) zullen zij ook niet kunnen
aanbieden.
Evert

Op zondag 18 oktober 2015 heeft Martin Schuman <mj.schu...@lijbrandt.nl
<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','mj.schu...@lijbrandt.nl');>> het volgende