Je haalt gewoon de gratis versie 8 van onze Nederlandse website:
www.legacynederlands.com
Versie 7 laat je nog even staan totdat je tevreden bent met versie 8.
Dan bestel je de download only versie van de Amerikaanse website (boek of
extra CD's heb je echt niet nodig). Je krijgt dan per mail een klantnummer
toegestuurd die je in de gratis versie in kunt voeren en dan heb je de
Deluxe versie. Je bepaalt zelf met welke taal je wilt werken zowel het
Nederlands, Engels en nog veel andere talen zijn beschikbaar, dat kies je
gewoon in het menu. Het is echter af te raden om met je familiebestand heen
en weer te schakelen tussen talen. Gebruik daarvoor altijd een kopie.
Evert

Op woensdag 11 november 2015 heeft Gerrit Knake <ger...@knake.info> het
volgende geschreven:

Antwoord per e-mail aan