Een normale gebruiker heeft in windows geen schrijfrechten in de map
program files. Als je wijzigingen wil wegschrijven komen ze niet in die map
maar in de verborgen map Virtual Store/program files en dat wil je echt
niet omdat dit problemen kan geven en schept alleen maar verwarring omdat
je dan een familiebestand op twee plaatsen hebt waarvan maar een wordt
bijgewerkt.
Dus dat bestand hoort echt niet in program files. Het Sample bestand wordt
door legacy gekopieerd naar de Mijn documentenmap na de installatie dat kun
je zelf controleren.
Evert

Op dinsdag 1 december 2015 heeft Gerrit Knake <ger...@knake.info> het
volgende geschreven: