Van: Marjolijne [mailto:kalk...@ziggo.nl]
Verzonden: woensdag 23 december 2015 20:00
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: RE: [Legacy-Nederlands] wat is wijsheid?

Fred,

Ik weet niet wat je precies wilt, maar is het niet makkelijker een rapport te
maken per familie, dat ergens op je eigen HD op te slaan en een mail te sturen
naar mogelijke belangstellers en eventueel in (genealogische) groepen aan te
kondigen dat je die bestanden beschikbaar hebt. Je weet dan meteen wie er
belangstelling heeft en kan dan ook gerichte vragen stellen aan die persoon
over misschien voor jou missende gegevens.  Zo doe ik het al jaren en werkt het
twee kanten op. Bevalt mij prima.

Marjolijne