Dus als ik jullie zo allemaal hoor en ik google een beetje kan ik het volgende
concluderen:
Legacy op Android Tablet kan niet.
Families op Android kan wel. Kost € 10,95
Familie kan synchroniseren met Legacy,  heen en terug. Moet sync prog. op PC
komen, gratis.
Met Families kan ook input gepleegd worden.
GedStarPro is alleen een viewer. Gratis. (Voor zover ik weet niet voor Apple)
Heeft ook klein conversie programma op PC nodig, gratis. (sinds eind 2015)
In combinatie met GedStarPro is er een Widget die je elke dag laat zien wie er
geboren, overleden of getrouwd was. Vind ik persoonlijk heel erg interessant.
Ik zelf gebruik GedStarPro.  Een geconverteerd legacy bestand met 900 foto's
met gemiddelde resolutie en 5000 individuen is ca. 30 Mb groot. Geeft erg mooie
plaatjes.  Op tablet ook fototjes in een kwartierstaat en in een parenteel. Op
Smartphone niet.
Groet Karel
--
Verstuurd via de myMail-app voor Android zondag, 31 januari 2016, 04:04PM
+01:00 van Ulrich Boche < ulrich.bo...@email.de> :

>Worden de bewerkingen op Android ook weer naar Legacy op de pc terug
    gesynchroniseerd?

>Groet,
>U. Boche

            gebruik al een jaar of drie, vier Families op Android in
            combinatie met Legacy.

            het een fijn programma, voor zover ik kan zien wordt alle
            Legacy-informatie over genomen én je kunt in het programma
            bewerkingen uitvoeren.
            opties om gezin, kwartierstaat, parenteel of tijdlijn te
            bekijken zijn toegankelijk. Zoekfunctie biedt mogelijkheid
            om op achternaam, of Naam/RIN of op locatie te zoeken. Zelfs
            media wordt geimporteerd.
            mij betreft een aanrader.

            Geraedts