Je kunt ook één naam wijzigen bij een persoon, dan controle mediabestanden
uitvoeren en dan zie je precies bij welke personen die foto dan mist.

Marjolijne

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Frens Mepschen
Verzonden: donderdag 3 maart 2016 14:41
Aan: 'Dutch Translation User List'
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Mediabestand en RIN/MRIN

Theo,

Het gaat om media bestanden (Foto's).
Sommige foto's heb ik aan meerdere personen gekoppeld.  Bijvoorbeeld een
foto van een geboortehuis.
Ik wil sommige foto's hernoemen (bestandsnaam) en zou graag een overzicht
hebben van de personen(RIN) of families(MRIN) waar dat bestand aan gekoppeld
is.
Hopelijk is dit duidelijker  :)

Frens Mepschen