Ken (programmeur) en Brian (support) hebben de vertalers gevraagd  om
moderator en beheerder te worden van deze groep. Geen van de vertalers is
hiervoor beschikbaar.
Hierbij dus de vraag of er iemand in de groep beschikbaar is voor deze
vrijwilligersfunctie.
Als niemand die taak op zich neemt dan ben ik bang dat de
Legacy-Nederlandsgroep ophoudt te bestaan.
Degene die bereidt is deze taak op zich te nemen zal lid worden van de
Legacy-Translationgroep en de Dutch-Translationgroep (waarin vertalers en
nu dus ook moderators en beheerders van de verschillende lokale mailgroepen
vragen kunnen stellen aan de programmeurs en elkaar).
Veel informatie kan ik verder niet geven, ik heb me er niet in verdiept,
Ken of Brian zal een beheerder, moderator van de benodigde informatie
moeten voorzien.