Dat kan ook. Ik zet de tussenvoegsels achter de voorna(a ) m(en).
Karel

From: Fred van Waard
Sent: Thursday, April 21, 2016 1:09 PM
To: 'Dutch User List'
Subject: Re: [Legacy-Nederlands] meerdere hulp vragen

Beste Truus,

Dat is binnen Legacy helaas (nog) niet mogelijk. De Amerikanen kunnen geen
tussenvoegsels. Er is geen andere manier dan het tussenvoegsel voor of achter
de naam te zetten. Ik zelf zet, tot dat de Amerikanen een oplossing hebben, het
tussenvoegsel voor de naam.

Kijk maar eens op mijn site
http://www.vanwaard.nl/stamboom/vanwaard/i918.htm#i1 hoe het er dan uit komt te
zien.