1 RESI valt onder de 0 INDI tag

in het voorbeeldbestand heb ik een gedcomuitvoer gemaakt voor Asa Clark
Brown en die heeft:
0 @I1@ INDI
1 NAME Asa Clark /Brown/

waaronder o.a. deze RESI-tag staat:

1 RESI
2 PLAC Minneapolis, Hennepin, Minnesota, United States
2 NOTE Asa Brown, carpenter, Jackson's Addition
2 SOUR @S103@
3 PAGE 15, Asa C. Brown

Ik zie wel een verschil met de NOTE waar geen verwijzing gebruikt wordt
d.m.v. @...@ (zoals bij SOUR)

Evert