Beste allemaal,

Eigenlijk heb ik ook zo'n probleem, ik wil het beroep van de man en vrouw
 in het venster plaatsen, dit lukt ook niet.

Tevens ben ik overgegaan van Legacy 7 naar 8 en hierdoor worden alle
kinderen van meerdere echtgenoten tesamen vermeld bij de verwekker,  wat
volgens mij niet juist is.Ik wil ze per juiste echtgenoot hebben.
Hoe kan ik dit weer corrigeren ?

vriendelijke groeten

Peter C. Sonnemans