Ja, daar had ik wel aan gedacht maar dan kreeg ik veel te veel foto's in dat
plakboek.  Maar...... nu ben ik er achter dat je media bestanden ook een label
kunt geven met het vinkje.
Ik maak nu een Plakboek van een gelabeld persoon en van die persoon worden nu
alle 'gevinkte'  foto's  in het plakboek geplaatst! Precies wat ik wilde.
Ik kan nu in een 'Boek'  'Publicatiecentrum'  na ieder rapport één of meerdere
pagina's plakboek toevoegen om een bepaalde foto meer aandacht te geven.
Dank voor het meedenken!
Karl donderdag, 16 februari 2017, 11:01a.m. +01:00 van Irma Lommen - Salden
irmalom...@home.nl :