Exact, dat is wat ik in dat pdf-je  heb beschreven.
--
Karl vrijdag, 10 maart 2017, 10:54a.m. +01:00 van Theo Zelders
tzeld...@gmail.com :

>Ik heb het niet volledig uitgewerkt, maar het verschil tussen beide situaties
>is:
>Als je het plakboek maakt via het item Overzicht>Plakboek, dan krijg je het
>ene venster.
>Ga je via Rapporten>Publicatiecentrum en zet je een plakboek in het rapport,
>dan kun je met de balk onderin: Wijzig rapport instellingen ...... het
>plakboek aanpassen. Dan komt het andere venster in beeld, waarin je kunt
>aangeven wat je in dit rapport wil overnemen.
> [...]
      file bij mij probleemloos binnengekomen. Groeten, PK

      K.P.G.Tamboer:
        opties die ook nog eens anders reageren. Ik heb geprobeerd een
        overzichtje te maken in bijgaand pdf. Ik weet alleen niet of een
        pdf overkomt in dit forum....?

        Foederer:

                verschil zit in de afdruk mogelijkheden van het plakboek
                wat onder publicatiecentrum  en onder de tab overzicht
                > diverse zit. Daar zijn de plakboek opties veel
                uitgebreider dan in het publicatiecentrum.
                iemand hier meer van.

Met vriendelijke groet,
K.P.G.Tamboer