Voor dit probleem werd uitvoerig gewaarschuwd!!

Plaats nooit je back-up nooit in dezelfde folder als je programma!

Maak altijd een back-up in op z’n minst een andere plaats op je computer en
nog beter op een extern medium in welke vorm dan ook; externe harde schijf;
USB stick; Cloud………. etc

Succes,

Irma

Irma Lommen – Salden