Beste mensen,

Als ik op Kies en naam een plaats voor de back-up van gegevens wil klikken
reageert het programma niet. Wat kan ik hier aan doen.

Fred van Waard

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Fred van Waard
Verzonden: zaterdag 26 augustus 2017 15:58
Aan: legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com; Dutch User List
<legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

Beste mensen,

Wie kan mij helpen. Ik kan geen back-up meer maken dus heb ik besloten om
over te gaan naar versie 9 ik heb nu versie 8.0.0.604

Ik krijg bij het back-up maken de foutmelding “Back-up fout: 503 Cannot open
zip file” en ik kan niet vinden waar het aan ligt.

Verder wil ik een back-up (kopie) maken van versie 8 welke directories moet
ik dan kopiëren.

Alvast bedankt.

Fred van Waard

Met vriendelijke groet,