-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: Fred van Waard <f...@vanwaard.nl>
Datum: 28-08-17  19:38  (GMT+01:00) Aan: Dutch User List
<legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan
naar versie 9 en back-up
Irma dat is niet het probleem. Het probleem is dat je bij Bestand/Backup je de
mogelijk Wijzig niet kan gebruiken. Maar als je het programma afsluite  en er
wordt gevraagd of je een backup wil maken en je klikt dan op wijzig je aan kan
geven waar je het bestand wil opslaan.
Met vriendelijke groet,Fred van WaardVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy S7
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: Irma Lommen - Salden
<irmalom...@home.nl> Datum: 28-08-17  13:15  (GMT+01:00) Aan:
'Legacy-Nederlands' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re:
[Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up
Dit laatste komt misschien omdat je niet de standaard locatie van Legacy
gebruikt n.l.  C:\Users\JouwNaam\Documents\Legacy_Family_Tree\Data of  ……\Media
of ......\Backup Ik weet het niet  zeker maar………..  Irma Irma Lommen –
saldenirmalom...@home.nlwww.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands