Datum: 29-08-17  19:43  (GMT+01:00) Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Bestanden openen lukt niet (meer)
Goedendag, Vanmorgen heeft een IT’er mijn computer opgeschoond en ook legacy
met alle data op mijn (oudere) laptap gezet.Hij zegt niets met mijn data in de
computer te hebben gedaan, want kent het programma helemaal niet.Nu werkt het
Openen van een bestand (ik heb er 3) niet meer, er gebeurt gewoon niets. Wat
kan dat zijn ?Had voordat ik versie 9.0 aanschafte wel de data op een stick
gezet, maar ook bij openen vanaf de stick lukt dat niet.Of is er een andere
manier om mijn data vanaf die stick terug in het programma te krijgen ?Alvast
bedankt. Met vriendelijke groet,Conny Roost