Hallo Marjolijne en Willy,

Ik ben ook zeker niet een 'early adopter' van nieuwe versies. altijd even de
kat uit de boom kijken. En ik ben van beroep IT-er.?!

Echter als een product echt leuke features erbij heeft gekregen kan het toch
wel handig zijn om de upgrade te doen.

Zeker als je de oude versie beschikbaar houdt met een correcte backup om in
geval van tegenvallers toch terug te keren.

Wat ik in v9 een hele leuke feature vind, waarschijnlijk ook wel direct via
de website uit te vragen, maar toch.

is de integratie met https://www.myheritage.nl/. Je ziet meteen of er
gegevens op MyHeritage beschikbaar zijn.

En dat kan een flinke hulp zijn, want het zoeken gaat zo wel heel snel.

En nee, verder heb ik ook geen heel grote mooie features gezien die mij
overhalen om te switchen, anders dan dat ik van v7 upgrade.

Greetz, Frank