web: djw-detmar.nl/wordpress <http://djw-detmar.nl/wordpress>
email: dirk.det...@djw-detmar.nl <mailto:dirk.det...@djw-detmar.nl>

Marjolijne <mailto:kalk...@ziggo.nl>
13 december 2017 14:13

Deze vraag is al vaker langsgekomen.

Ik voer het kind in met de naam waar hij/zij later mee door het leven gaat maar maar bij het kind een feit aan geboorte. Bij beschijving zet ik de naam uit de geboorteakte. Daarna maak ik een feit aan gewettigd en bij beschrijving wederom, daarna de datum en plaats van wettiging (huwelijksdatum ouders dus) de geboortenaam. Zo weet je altijd onder welke naam het kind geboren is en wanneer gewettigd.

Marjolijne

*Van:*Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *h.ongh...@telenet.be
*Verzonden:* woensdag 13 december 2017 15:31
*Aan:* legacy-nederlands
*Onderwerp:* [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

Hallo,

Hoe kan ik een onwettig kind inbrengen?

De ouders zijn reeds gekoppeld door het huwelijk, maar ik heb nog kinderen gevonden van vóór die huwelijken.

De ene keer heeft de grootvader of grootmoeder het kind aangegeven, een andere keer een BUUR die een paar jaar later getrouwd is met de moeder.

De naam van het kind werd door dat huwelijk veranderd naar die van de buur-vader.

h.ongh...@telenet.be <mailto:h.ongh...@telenet.be>
13 december 2017 11:31