Beste Legacy gebruikers,

Wegens slechte gezondheid en deskundigheid met Legacy 9 zoek ik als
74-jarige ,een ervaren genealoog die ook werkt met Legacy en ervaren is om
hiermee een genealogisch boek te maken.

Ik heb sinds 1990 jarenlang gegevens in allerlei archieven verzameld,ook
met illustraties en kopieën van originele aktes, en wil nu dit graag
vastleggen zodat mijn werk bewaard blijft voor eventueel latere
geinteresseerde familie- en/of verwanten.
Mijn bestand is ca 30.000 personen en bevat afstammingslijnen naar Doen
Beijensz (33x) en Karel de Grote zodat een gecomprimeerde  kwartierstaat
ook wel graag ingesloten wordt en ook een stuk genealogie + kw.staat van
mijn vrouw genealogie Bierens uit West-Brabant.

Uiteraard is mijn zoektocht niet foutloos en ook niet helemaal volledig
zodat w.s. aanvullend onderzoek en controle nog wel voor publikatie nodig
is.

Ik woon in Zeeland en de familie komt oorspronkelijk uit de omgeving
Rotterdam,Rhoon Charlois en IJsselmonde.

Reiskosten en een financiele vergoeding is uiteraard bespreekbaar.

Mocht u interesse hebben of iemand weten die zich hiervoor wil aanbieden
dan hoor ik graag uw reacties en een eventueel kostenplaaatje voor het hele
project.

met vriendelijke groet,
J.C. Lagendijk
Zeeland