Beste Legacy mensen,

Ik dacht slim te doen om mijn bestaande Legacy8 De Luxe te updaten naar
Legacy9.
Ik heb nu een groot probleem. Ik dacht dat de update goed ging tot het
moment dat ik mijn klantnummer moest gaan invullen. Legacy kwam met de
melding dat het klantnummer verouderd was en geschikt was voor Legacy9.
Weet iemand wat het probleem is of heeft iemand dit ook meegemaakt?
Het zal toch niet zijn dat de update naar 9 weer geld gaat kosten?
Als dat zo is dan gaat Legacy steeds meer op Heritage lijken.
 Daar rijzen de kosten ook de pan uit.
Ik ben juist naar Legacy gegaan om de eenmalige kosten
Wie weet het antwoord hierop?

Met vriendelijke groet,
Lou Huibregtsen