Hallo

Op 31 Mei 1947 is er in Nederland een algehele volkstelling gehouden , van
ieder is toen een formulier ingevuld met de gegevens Naam / Adres / leeftijd
/gehuwd met , dus je had dan gelijk een overzicht van de levende personen
wonende in Nederland , daar zijn uittreksels van in een repertorium , met alle
plaatsen met familienamen , dus in mijn geval Rotterdam Tabbernee 47 personen ,
en dit van alle plaatsen waar de naam voor kwam. Indertijd heb ik met mij vrouw
toen in het Meertens instituut in Amsterdam alle formuliertjes in gezien en de
gegevens op geschreven.

Dit was voor mijn familienaam en die van mijn moeder ruim 1100 personen.

Helaas mag dat tegenwoordig niet meer , omdat bepaalde lieden de formuliertjes
niet meer op hun juiste plaats terug legden.

Groeten Ben Tabbernee Rotterdam Zevenkamp