Goede middag,

In eerste instantie is de laatste update eigenlijk gelukt op 0,5% na. Een
paar keer opnieuw geprobeerd, uiteindelijk kon ik  wel weer er in en alles
doen zoals normaal om te wijzigen/ toe te voegen etc. Maar elke dag bij
opstarten komt er een melding dat het niet goed is, opnieuw aanklikken gaat
hij wel openen maar komt er opnieuw een melding met drie mogelijkheden, ik
kies dan negeren en ik kan weer vooruit. Maar dat is niet goed natuurlijk,
kan ik legacy probleemloos verwijderen en dan opnieuw installeren? Ik werk
met Legacy 9.

Wat is het beste om te doen, wachten op een nieuwe update of verwijderen en
opnieuw installeren?

Met vriendelijke groeten, Jan

J.Vis  Arnhem Tel. via Skype: janvis39
http://janenmonique.voorouders.net
Lid: Nederlandse Genealogische Vereniging