Beste Willy,

Het is al diverse malen geschreven. En het staat ook wel ergens in de
gebruiksaanwijzingen, maar je leest er snel over heen.
Maar: sla al je bestanden van Legacy 8 liefst op een aparte harde schijf, op
een nas, op. Zorg voor back up's.
Doe je dat niet dan overschrijft de nieuwe Legacy 9 alles van Legacy 8,
waaronder ook je stamboombestand(en).
En als je dan met downloaden van Legacy 9.0 begint zet je dat in nieuwe
mappen bijvoorbeeld (weer?) op de C-schijf of op dezelfde schijf waarin nu
Legacy 8 staat (stond)

Als je nu met pictures werkt kun je in je nieuwe Legacy 9 de verwijzingen
naar die map gebruiken, mits die er dan weer staat. Anders moet je later
alle foto's opnieuw definiƫren.
Werk je met websites en webbestanden? Zorg dan ook dat je alle gegevens
daarvan goed wegzet. En van je schriftelijke rapporten.

Heb je een nieuw nummer voor de deLuxe versie gekregen?
Schrijf ook je oude nummer ergens op.

Raak niet in paniek. IK was een paar dagen de weg kwijt en dacht echt dat ik
jaren werk opnieuw moest gaan doen.

Mijn vraag van gisteren was nog het gevolg van wat ik toen niet goed had
gedaan.
Overigens helemaal opgelost.

Succes.

Met vriendelijke groet,