Ab,
Je kunt in een Legacybestand een ander Legacybestand *Importeren*, maar in
het beschreven geval krijg je dan dubbelen.Afhankelijk van de manier waarop
de twee bestanden hun personen hebben beschreven (precies gelijk of nogal
verschillend) kan het een hele klus worden om die dubbelen er uit te halen.
Dat kan met de actie *Combineer*, waarbij je kunt aangeven hoe precies de
te zoeken dubbelen met elkaar moeten overeenkomen om als dubbele te worden
gezien. Als het om grote bestanden gaat is dat veel werk.
Theo Zelders