OK, niet fishy, maar wel omslachtig, en duur als je er vrijwel geen gebruik van maakt.

Met mijn lantaarn toch iemand gevonden die de bestelling voor mij deed. Terugbetaald met Tikkie, alles binnen een kwartier...

Bedankt voor de info.

Leo
/https://www.ltebraake.nl/TNG/
TNG ,*.V12.0.1,*., Template 13, PHP 7.0.7, MySQL mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 241ae00989d.... $ (client), MySQL 5.6.29 (server)
Desktop software: Aldfaer (now trying Legacy) /