Van: "Irma Lommen - Salden" <irmalom...@home.nl>
Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Verzonden: Vrijdag 14 december 2018 16:08:33
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitdefinitie vernietigen

Onder hoofdlijsten en dan feitnaam eens proberen.

Je krijgt dan natuurlijk een melding dat dit feit in gebruik is dus je zult
toch eerst deze verwijzing moeten verwijderen dat kan via; hoofdlijsten;
feitnaam; lijsten; dan degene op deze lijst labelen en via die gelabelde lijst
dar het feit verwijderen en daarna kun je het feit uit de hoofdlijst
verwijderen.

Als iemand een snellere optie weet dan graag……….

Groetjes,

Irma

Irma Lommen – Salden

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ]