Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens A
Bootsma
Verzonden: maandag 21 januari 2019 11:08
Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

Hallo,

Ik heb een lastig probleem:

Het blijkt dat bij een behoorlijk aantal Huwelijksinformatie staat vermeld (.),
 Wat wel een beetje raar staat en ook onnodig is.  zie 1e afb.
Hoe dat komt? Geen idee.

Dan probeer ik in de Hoofdlijst-huwelijksstatus (.) te wijzigen in blanco,
zoals de eerste mogelijkheid laat zien.  zie 2e afb.

Maar dan krijg ik de melding "u kunt geen blanco huwelijksstatus bewaren".  zie
3e afb.
Dat zou betekenen dat ik alle (.) één voor één zou moeten wijzigen in blanco.
Dat kan tijden in beslag nemen.

Wie weet of dit toch sneller kan?

Met vriendelijk groet,

Ab Bootsma