Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens
jos.t...@telenet.be
Verzonden: woensdag 27 februari 2019 20:51
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Andere status dan gehuwd

Ik gebruik Legacy om mijn stamboomgegevens te registreren.

Daarnaast publiceer ik mijn stamboom op internet via Geneanet.

Om gegevens over te brengen maak in een Gedcom file aan.

In Geneanet staan nu alle koppels vermeld als gehuwd, ook al heb ik Legacy de
status gescheiden, samenwonend of iets anders geregistreerd.

Wat moet ik doen om de juiste status in Geneanet te krijgen ?

mvg,

Jos Tips