OK, dan is misschien een optie om Legacy 9 opnieuw te installeren.

Denk dat er ergens een bitje verkeerd gevallen is 😊

Zet al je huidige Legacy bestanden weg onder bijv. LegacyOUD en installeer het
programma opnieuw.

Kijk dan voordat je je eigen bestanden weer toevoegt eerst even via het Sample
bestand of de tekens nu wel goed zijn!

Succes!

Irma

Irma Lommen – Salden