Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens
Sigrid de Grave
Verzonden: woensdag 7 augustus 2019 14:10
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] tblGP

Ha, was wat kort door de bocht. Ik kreeg eerst een andere foutmelding bij het
toevoegen van een persoon, een error die ik al eerder had in andere
familiebestanden, heb het nummer even niet genoteerd.  (Fout 3043. Er is een
schijf- of netwerkfout opgetreden. Wilt u het opnieuw proberen. ????)   Kreeg
de keuze ja of nee doorgaan. Nee gekozen gezien mijn eerdere ervaringen. Toen
de controle uitgevoerd over het bestand.... En Nee, nooit zelf tabellen
aangemaakt. Ik zet al mijn notities in Notities

Ja, ik weet inmiddels dat jullie geen problemen hebben met 9. Maar bij MIJ is
het de derde database die op dezelfde wijze vastloopt! Ik gebruik Legacy al
vanaf versie 3 en nooit problemen gehad, maar het laatste jaar, nadat ik versie
9 haeb geïnstalleerd, raken al mijn databases corrupt. Het is geen commentaar
op het systeem, het is gewoon een vaststelling.

Groetjes,

Sigrid

Op wo 7 aug. 2019 om 13:25 schreef Irma Lommen - Salden <irmalom...@home.nl